تبلیغات
تند ونفرت انگیز

تند ونفرت انگیز
 
قالب وبلاگ
صفحات جانبی
تبلیغات


هر چند که قبلا ما درباره ی وانت کاپرا مطلب نوشته ایم اما یکی از عزیزان سوالی کرده بود که آیا خرید این خودرو ارزش دارد یا نه ؟هر چند که این خودرو چینی است اما نباید فراموش کرد که خودرو های ژاپنی هم در ابتدا تقلیدی از خودرو های آلمانی بودند اما حالا تا جایی پیشرفت کرده اند که می توان آن ها را با آلمانی ها نیز مقایسه کرد.خودروهای چینی هم چنین شرایطی دارند و در ابتدای راه خود قرار دارند اما هنوز کمی برای آن ها زود است که مثل پیشرفت ژاپنی ها با آن ها برخورد کرد...

هر چند که قبلا ما درباره ی وانت کاپرا مطلب نوشته ایم اما یکی از عزیزان سوالی کرده بود که آیا خرید این خودرو ارزش دارد یا نه ؟هر چند که این خودرو چینی است اما نباید فراموش کرد که خودرو های ژاپنی هم در ابتدا تقلیدی از خودرو های آلمانی بودند اما حالا تا جایی پیشرفت کرده اند که می توان آن ها را با آلمانی ها نیز مقایسه کرد.خودروهای چینی هم چنین شرایطی دارند و در ابتدای راه خود قرار دارند اما هنوز کمی برای آن ها زود است که مثل پیشرفت ژاپنی ها با آن ها برخورد کرد.هر چند این خودرو از لحاظ کابین چندان نرم و بی سر و صدا نیست اما طراحی تقریبا تقلیدی آن از روی محصولات تویوتا و میتسوبیشی و تلفیق آن ها چهره ای زیبا و اسپرت به کاپرا بخشیده است.این خودرو با موتور 2300 سی سی پر قدرت عمل می کند. این خودرو دارای استاندارد  الایندگی یورو٣ بوده و قابلیت ارتقا به یورو۴ را دارد . این خودرو دارای اپشن های مختلفی همچون کیسه ایمنی هوا , سنسور دنده عقب, صندلی با رویه چرم  و پوشش پلیمری اتاق عقب قابلیت نصب روی این خودرو را دارند.اما در میان محصولات ایرانی پاژن هم انتخاب خوبی است هر چند که در مقابل کاپرا کمی زشت تر به نظر می آید.اما محصول دیگری هم به نام نیسان پیکاپ گزینه ی خوبی است اما چند میلیون تومان از کاپرا گران تر است.اما در میان این همه اگر توانایی مالی دارید می توانید حداقل یک هایلوکس دست دوم بخرید که اصلا قابل مقایسه با وانت های ایرانی نیست و کار آیی بالا تری دارد.اما باز هم کاپرا را می توان خودروی خوبی خواند اگر از آن مانند یک چینی کار بکشید و انتظار سوار شدن هر روز آن را در 10 سال را نداشته باشید.اما در کل می توان کاپرا علیرغم این حرف ها خودرو ی چینی خوبی توصیف کرد.اما توصیه ی ما به آقا حجت عزیز که این سوال رو پرسیده بود اینه که از کنار پاژن و هایلوکس به این راحتی ها نگذار.امیدواریم که حداقل کمی شما را یاری کرده باشیم تا از ما راضی باشدو در همین جا به تمام  کسانی که سوال خودرویی دارندمی گوییم که حتما از ما بپرسید.در جدول زیر بعضی امکانات کاپرا را می بینید هم چنین برای مشاهده ی مطالب بیشتر به قسمت تست خودروهای داخلی مراجعه کنید.

 

 

مشخصات فنی وانت دو کابین کاپرا

ابعاد و اندازه

5080mm

طول

1750mm

عرض

1735mm

ارتفاع

2900mm

فاصله محور ها

1472mm

فاصله چرخهای جلو

1477mm

فاصله چرخهای عقب

1720kg

وزن خودرو بدون بار و سرنشین

2345kg

حداکثر وزن خودرو با بار و سرنشین

4

ظرفیت سرنشین

500kg

ظرفیت بار

1505mm

عرض اتاق بار

1400mm

طول اتاق بار

480mm

ارتفاع اتاق بار

موتور

4G69 S4N / چهار سیلندر خطی-بنزینی

نوع/مدل

2378cc

حجم موتور 

9.8:1

نسبت تراکم

127ps@5252rpm

حداکثر توان 

205N.m@2500-3000rpm

حداکثر گشتاور 

سیستم سوخت رسانی

انژکتوری

نوع

بنزین بدون سرب اکتان93

نوع سوخت

74

ظرفیت باک (لیتر)

سیسستم انتقال قدرت

پنج سرعته - دستی

نوع

4.452

نسبت دنده اول

2.398

نسبت دنده دوم

1.414

نسبت دنده سوم

1

نسبت دنده چهارم

0.802

نسبت دنده پنجم

4.4725

نسبت دنده عقب

2WD/4WD

قابلیت ویژه

ترمز

دیسکی

ترمز جلو

کفشکی

ترمز عقب

سیستم تعلیق

جناقی-با میله پیچشی

تعلیق جلو

فنر تخت

تعلیق عقب

مشخصات عمومی

رادیو پخش CD

شیشه بالابر برقی 

 

آینه های جانبی برقی

 

قفل مرکزی و ریموت کنترل

 

سیستم تهویه مطبوع

 

فرمان قابل تنظیم

 

مه شکن جلو وعقب

مشخصات ویژه

ترمز ضد قفل و سیستم کنترل پایداری خودرو

ایربگ 

رادیو پخش شش دیسک

سنسور دنده عقب

گارد ریل استیل

نوشته ی سید رضا رضوی


[ یکشنبه 1 اسفند 1389 ] [ 05:46 ب.ظ ] [ رضا رضوی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

پایگاهی برای افزایش اطلاعات خودرویی شما.
هر گونه نظر شما عزیزان باعث خوشحالی ما می شود.اگر تصاویر خودروی خاصی یا نظر خاصی درباره ی خودرویی دارید برای ما ایمیل کنید.
موضوعات
به ما بپیوندید

فقط عشق ماشین ها وارد شوند ...

آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :