تبلیغات
تند ونفرت انگیز

تند ونفرت انگیز
 
قالب وبلاگ
صفحات جانبی
تبلیغات


با گذشت یک سال و چهار ماه از آغاز فعالیت ها برای تجهیز محصول پراید به کیسه هوا، پنج شنبه گذشته پرایدهایی با کیسه هوا (ایربگ) در مرکز آموزش سایپایدک معرفی و رونمایی شد.به گزارش موج، فروردین ماه1389 آغاز فعالیت های شرکت سایپا برای تجهیز پرتیراژترین خودرو کشور به کیسه هوا بود و امروز با طراحی و تکوین در بیش از 10قطعه و مجموعه، محصول ایکس100(پراید) به کیسه هوای راننده تجهیز شد...



به گفته عباس زارعی هنزکی مدیرعامل مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا، محصول ایکس100 به دلیل برخورداری از استانداردهای همولوگیشن دیگر نیازی به کیسه هوا نداشت اما به منظور دستیابی به رضایت بیشتر مشتریان و حفظ رضایت مندی این فعالیت آغاز و با موفقیت به انجام رسید.
در ادامه مراسم معرفی محصولات خانواده ایکس100 مجهز به کیسه هوا، محمد سعید فلاحی قائم مقام گروه خودروسازی سایپا، اظهار داشت: متخصصان توانمند گروه سایپا موفق شدند مراحل طراحی، شامل پیش نیازها و آزمون های طولانی را برای نصب کیسه هوا بر روی محصولات ایکس100انجام داده و کاری بزرگ صورت دهند.
وی با اشاره به اقدامات گسترده سایپا برای ارتقای کیفی محصولات پلت فرم ایکس100، تصریح کرد: تلاش های بسیار دشوار و پیچیده ای صورت گرفته است تا بتوانیم محصول با کیفیت و مورد اطمینان به مشتریان عرضه کنیم.
به گفته فلاحی، تعویض یا قرار دادن یک قطعه بر روی یک محصول، دارای مطالعات و پیچیدگی های فراوانی است و ضمن اینکه محصولات سایپا با تغییرات اساسی و به طور کامل عرضه می شود. در پروسه ایربگ دار کردن محصولات ایکس100، سعی ما بر این بوده که محصول جاری را پیشرفت و توسعه داده و سپس عرضه کنیم.
قائم مقام گروه خودروسازی سایپا ارتقای کیفیت و ایمنی، دوگانه سوز کردن، تقویت موتور، تست های زیست محیطی، تجهیز محصولات به ترمز ABS و ایموبلایزر از تغییرات بزرگی دانست که در محصولات جاری گروه خودروسازی سایپا صورت گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه در محصول پرتیراژ سایپا(ایکس100) میزان صدمه دیدگی آن پس از تصادف پایین آمده و بسیار منطبق با استانداردها است، این اتفاق را شایسته مصرف کننده ایرانی به لحاظ ارزش های مهندسی دانست.
فلاحی همچنین از آغاز تولید انبوه محصولات ایکس100 مجهز به کیسه هوا برای یک تا دو ماه آینده خبر داد و افزود: نصب کیسه هوا ضرورت استاندارد محسوب نمی شود چراکه محصولات ما بدون کیسه هوا هم پاسخ گوی تست های تصادف بوده اما گروه سایپا فقط برای احساس امنیت بیشتر مشتریان و پاسخ گویی به مطالبه مردمی و رضایت ذینفعان اقدام به این کار کرده است.
به گفته وی، سایپا معتقد است مصرف کننده ایرانی شایسته استفاده از بهترین هاست و ما موظفیم محصول خوب و استاندارد مطابق با توان مالی مصرف کننده تولید و عرضه کنیم.
قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در پایان افزایش ظرفیت تولید خودرو تیبا به روزانه 400دستگاه، افزایش تولید محصولات خانواده رنو در شرکت پارس خودرو، همکاری گسترده با شرکت های کیاموتورز و سیتروئن و ارائه مدل فیس لیفت خودروی تندر90 از مهمترین برنامه های این گروه تا پایان سال جاری دانست.

نقل مطلب از
سایت هفته ی نامه ی دنیای خودرو
[ چهارشنبه 19 مرداد 1390 ] [ 02:20 ب.ظ ] [ رضا رضوی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

پایگاهی برای افزایش اطلاعات خودرویی شما.
هر گونه نظر شما عزیزان باعث خوشحالی ما می شود.اگر تصاویر خودروی خاصی یا نظر خاصی درباره ی خودرویی دارید برای ما ایمیل کنید.
موضوعات
به ما بپیوندید

فقط عشق ماشین ها وارد شوند ...

آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :